Friday, April 12, 2013

Shpati: Se shpejti vij "Si Kazanova"

Megjithese eshte nje nga kengetaret me te perfolur te momentit, pas ndarjes me te dashuren e tij disa vjecare Aferdita Dreshaj, sapo hapet kjo teme nuk deshiron qe te flase me, duke thene se arsyet e ndarjes, i dine vetem ata te dy. 

Kengetari Shpat Kasapi, vjen ne nje interviste per suplementin e Koha Jone, duke na treguar disa nga projektet e tij me te reja, si dhe kengen e tij qe pritet ta nxjerre ne muajin maj, me titull “Si Kazanova”. 



Ja një pjesë e intervistes:

Si eshte pritur kenga juaj me e re “Adelina”, e cila ka pak jave qe eshte ne tregun muzikor?

"Kenga “Adelina” eshte pritur shume mire dhe kete e kam pare jo vetem nga pershtypjet e fansave te mi dhe nga komentet qe kane bere, por edhe nga numri i klikimeve qe ka marre ne “Youtube”, nderkaq jam duke bere edhe nje kenge te re".

Po videoklipi i kenges, ishte ideja juaj?

"Ishte ideja e skenaristes Julit, qe une e kam edhe mikeshe shume te mire dhe e kompanise “Provideo”, me te cilen une kam realizuar kete klip. Edhe une kisha nja dy ide te miat dhe mendoj se u kombinuam shume bukur. Edhe videoklipi i kenges se re, eshte ideuar shume bukur dhe ekskluzivisht per gazeten tuaj, po them edhe titullin. Do te titullohet “Si Kazanova” dhe do te jete nje kenge shume e bukur verore" /albeu.com/.
Ne cilen rryme do te jete kenga e re?
Do te jete e rrymes dance dhe do te kete nje tekst interesant dhe mendoj se do te dale diku nga muaji maj, qe te jete edhe per sezonin veror.

No comments:

Post a Comment