Friday, April 12, 2013

Patatinat si droga

Doktorët dhe ekspertët paralajmërojnë që patatinat të mos konsumohen shpesh, pasi ato janë po aq të dëmshme sa edhe droga. Sipas një studimi më të ri, fëmijët janë ato që i hanë më shumë. Kështu, në Britani 1/3 e fëmijëve britanikëhanë patatina ose “chips” çdo ditë, ndërsa llogaritjete tregojnë se një person në vit hanë 100 qese tëpatatinave.



Ekspertët paralajmërojnë se vetëm një qese e tyre mund të ketë ndikim të njëjtë sikur të pini pesë litra vaj për gatim, raporton “Daily Mail”. Michael Mos, autor i librit “Salt, Sugar, Fat: How The Food Giands Hooked Us”, shpjegoi se patatinat janë të “dizajnuara” që të krijojnë varshmëri, transmeton Shqipmedia. Mekanizmi i patatinaveështë “shija në gojë”, siç e quajnë prodhuesit dhe mund të krahasohet me ndjenjën e bukur që ndodh kur provoni djathë të shkrirë. Që patatinat të mund të veprojnë është e nevojshme një sasi e lartë e yndyrës, të cilët e stimulojnë qendrën e vendosur prapa gojës e cila dërgon sinjale në tru. 

Pasi e kripura, yndyra dhe shija e ëmbël truri i kërkon instiktivisht, ku kombinim i shijeve tek patatinat i bën njerëzit të kërkojnë ende më shumë. Edhe pse kemi lloje të ndryshme të patatinave të cilat përmbajnë më shumë ose më pak yndyrë rreziku është i njëjtë.

“Mënyra idela do të ishte që patatinat të konsumohen dy herë brenda një muaji, në sasi të vogla”, tha Mos, duke shtuar se konsumimi i patatinave gjatë shtatzënisë është po aq e rrezikshme sa pirja e duhanit. “Nuk është çdo ushqim i njëjtë dhe duhet të jetë i kontrolluar mirë”, përfundoi Mos

No comments:

Post a Comment