Saturday, April 13, 2013

Labinot Tahiri synon të mbarojë shkollën e mesme

Në kohën kur të gjithë gjeneratat e reja po avancohen dhe i kanë sytë kah shkollimi i mëtutjeshëm, as këngëtari jonë i njohur Labinot Tahiri nuk po rri duarkryq. Sipas burimeve të gazetës Tribuna, këngëtari i njohurferizajas kohë më parë është destinuar për të vazhduarshkollimin e lartë, mirëpo ka ngecur pasi që sipas të njëjtit burim, Labi nuk ka përfunduar dy vite të fundit të shkollës sëmesme.

“Ka qenë në shkollën tonë për të kërkuar diplomën e shkollës së mesme, por pasi që ai nuk i ka të përfunduara dy vitet e fundit nuk ia kanë dhënë. Madje atë e kanë këshilluar që të vazhdojë edhe dy vjet nga shkolla e mesme e papërfunduar në Kaçanik”, kështu ka theksuar fillimisht burimi për gazetën Tribuna, fakt këtë të cilin pjesërisht e ka pohuar edhe vetë këngëtari.

“Po më ka munguar diploma, pasi që në kohën kur unë duhej të diplomohesha, ka qenë kohë e luftës, dhe nuk kam pasur mundësi ta marr. Më ka mbetur edhe një vit për ta përfunduar shkollimin e mesëm, e pastaj për t’u drejtuar nëshkollimin e lartë”, ka thënë Labi fillimisht, duke shtuar se vizioni i tij për të ardhmen është studimi i diplomacisë dhe shkencave politike, që siç thekson, atij do t’i mundësoj që të shërbej në të mirë të shtetit.


No comments:

Post a Comment