Saturday, April 13, 2013

Balotelli-Fanny, është dashuri e vërtetë

Mario Balotelli nuk shkëlqen vetëm në fushën e lojës. Sulmuesi italian i Milan po kalonnjë super-formë me fanellën e "Djallit" dhe me Kombëtaren italiane duke lënë me gojë hapur të gjithë skeptikët. Por suksesi nuk përfundon këtu.

Pas ndarjes me ish të dashurën e tij, me të cilën ka edhe një vajzë (Pia), Super-Mario është në një lidhje me FannyNeguesha, modelen 22-vjeçare belge që jeton në Paris.

Dhe mesa duket çifti po kalon një peroudhë shumë të mirë dhe se kjo duket se është dashuria e vërtetë për "rebelin" që njihet për lidhjet e tij të shpeshta me yjet e televizionit.

Në disa foto që Fanny ka postuar në Instagram vihet re qartë se çifti po përjeton një histori të vërtetë dashurie ku nuk kanë munguar as lojërat "hot" në divan.




1 comment:

  1. Përshëndetje miq jam këtu për të dëshmuar për mrekullinë që sapo më ndodhi më 14 janar 2022. Burri im më la mua dhe vajzën time për një grua tjetër, isha aq i frustruar sa bëra gjithçka që ishte e mundur për ta bërë atë të kthehej por jo dobi, u dekurajova disa herë, por nuk u dorëzova, derisa takova Dr Ediomo dhe gjithçka ndryshoi. Me ndihmën e mësueses, burri im është kthyer me mua dhe ne jemi të lumtur dhe jetojmë së bashku si një. Dua të të falënderoj mësues Ediomo dhe do të vazhdoj të dëshmoj fuqinë tënde. Kontakto me të në E-mail: drediomo77@gmail.com. Whatsapp: (+2348155926512) (+2349132180420). Mos hezitoni të kontaktoni me të, ai do t'ju ndihmojë të gjeni një zgjidhje për problemin tuaj

    ReplyDelete