Monday, April 15, 2013

"Topi i Artë" për gratë e futbollistëve

“Topi i Artë 2012” i është dhënë Leo Messit, i cili e fitoi këtë çmim për të tretin vit radhazi. Por, futbolli është edhe më i gjerë dhe mbi të gjitha shumë më i bukur. 

Uebsajti “fanpage.it” ka bërë një klasifikim të “WAGS”-ave më të mira të momentit. Ky term personifikon bashkëshortet dhe të dashurat e futbollistëve, të cilët janë gjithnjë të shoqëruar nga bukuroshe të nivelit të lartë. 

Titullin, sipas uebsajtit italian, e ka fituar Abigail Clancy, e fejuara e sulmuesit anglez Peter Crouch, e cila është pa dyshim superjoshëse. Lionel Messi mund të festojë për vendin e dytë, të cilin e zë një nga ish të dashurat e tij më të famshme, Xoana Gonzalez. Modelja argjentinase ka lënë pas në renditjen e “Topit të Artë” superyllin rus, Irina Shayk. E fejuara Cristiano Ronaldo, edhe pse është një nga femrat më joshëse të planetit, kësaj here ka mbetur në vend të tretë. Ndërsa në vendin e katërt pozicionohet Shakira, e dashura e futbollistit të Barcelonës, Gerard Pique, kurse në të pestin renditet italiania e parë, Melissa Satta, dashuria e re e Kevin Prince Boateng, është e denjë për të qenë në 10-shen e “Topit të Artë” për “WAGS”. 

Pavarësisht se vitet kalojnë, Ilary Blasi përfaqëson një nga bashkëshortet e futbollistëve italianë më të hershme dhe më të këndshme. Vitet kalojnë për të gjithë, por duket se jo për bashkëshorten e kapitenit të Romës, Francesco Totti. Në vendin e shtatë është Helena Seger, gruaja e Zlatan Ibrahimoviç dhe në të tetin Michela Qquattrociocche, e fejuara e Alberto Aquilani. 

Sërish Milani në vendin e nëntë, me të dashurën e Alexandre Pato, e cila është as më shumë e as më pak se Barbara Berlusconi. Dhjetëshja më e mirë e 2011-ës për “WAGS”-at mbyllet me mbretëreshën e bashkëshorteve të futbollistëve: Viktoria Beckham. Karriera e anglezit vazhdon të jetë e suksesshme edhe në Amerikë dhe Posh Spice është ende një superfemër. 

                                         Abigail Clancy - Peter Crouch
Shakira - Gerrard Pique

Irina Shayk - Cristiano Ronaldo

Melissa Satta - Kevin Prince Boateng

Ilary Blasi - Francesco Totti

Helena Seger - Zlatan Ibrahimoviç

Michela Quattrociocche - Alberto Aquilani


Barbara Berlsuconi - Alexandre Pato


Viktoria Beckham - David Beckham


Maria Imizcoz - Javi Martinez


Sarah Brandner - Bastian Schweinsteiger


No comments:

Post a Comment